Don't wanna be an American Idiot...

Tja som fan!

Eftersom jag saknade att ha en egen blogg, så skapade jag denna...jag brukade skriva i Sh-bloggen, men det var ett bra tag sen. Eftersom jag har ett sånt enormt behov av att skriva och i princip inget att göra så är det väl lika bra, eller? Jag (Alice) och Destiny (på shbloggen.webblogg.se) är alltså samma, person, dvs jag!

Jahaa...nu är det snö ute och en och en halv dag kvar till jul. Inget jag längtar efter, really. Jullov, tråkigt som fan och dessutom sjuk :(

Som man kanske fattar på bloggens namn och inläggets rubrik så lyssnar jag på Green Day och sånt...(ber om ursäkt, jag har ingen vidare fantasi just nu)

Det var väl det jag skulle skriva...tror jag

Zee ya'
//Alice


Kommentarer
Postat av: Alice

Bör tillägga att mina ögon är röda! Som fan!

Och dessutom så lyckades farsan "springa på" en julgran, som han köpte... <3

2010-12-22 @ 22:45:33
URL: http://americanidiot.webblogg.se/
Postat av: Farsan

Va' då "springa på"? Snubblade bara på den när jag gick å spanade efter småpengar som folk tappat på karlaplan ...

2010-12-22 @ 23:22:43
Postat av: Alice

Hahaha...hur fan hitta du den här bloggen??

2010-12-23 @ 07:56:48
URL: http://americanidiot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0